Jdi na obsah Jdi na menu
 


Na domácí stezce

12. 4. 2020

    A je to tady! Píše se 19. února roku 2020 a v naší garáži zaparkoval první speciál, Defender D110 jménem Hubert. Na podvozku TRX-4, v barevném provedení Camel Trophy. A my 12. dubna vyrážíme na první "zkušební" ostrou jízdu domácím lesem, zelenou cestou při západu slunce. Cesta suchá a bez větších terénů. Šlo spíše o poznání vozu, reakce vozu, rozjíždění se, funkce diferenciálů apod. Což splnilo svá očekávání. Překvapil především výkon baterie. Tato první jízda se obešla bez kolize. Osádka vozu byla spokojena touto premiérovou jízdou, která v odhadu měřila cca 2 km. Výměna a montáž serva, BECu a páky řízení se zřejmě vyplatila. Nastavení vozu proběhlo též úspěšně. Jsme ve fázi poznání a testování... a to po všech stránkách, nejen v jízdě, ale též v servisování a údržbě. Tak tedy HURÁ!

     O týden později znovu na zkušenou v domácím prostředí zelenou cestou. Pohlceni lesem jsme se posunuli dál na rozcestí, směr pila. První jízda terénem na blátivé trati - koryta mokřin. Dnešní blátivé toulání dodalo vozu příslušnou patinu. Osádce vozu první zkušenosti a poznání. I druhé testování se obešlo bez kolize a splnilo svůj cíl. Jen výpadek tempomatu, ubral na úplném stoprocentním požitku z jízdy, prožitek zůstal bez újmy. Tento nedostatek byl odstraněn seřízením vysílače.

     V pořadí třetí poznávací v222.pngyjížďka na domácí půdě proběhla v horkém odpoledni a tentokrát byla i více dobrodružná. Lesním terénem: kameny, kořeny, mokřady, blátivá koryta a kmeny stromů tvořily nelehké nástrahy. První kolize na sebe nenechala dlouho čekat. Přílišný náklon vozu v terénu, byl osudný. Vůz skončil opět na kolech... v obou případech. V divočině lesa se poprvé vyprošťovalo podkládáním kol... úspěšně bez delšího zdržení. Dnes jsme Defendera opravdu nešetřili. S tímto vozem jsme seznámeni, zdá se, i když je třeba získávat zkušenosti, jsme teprve na samém začátku. A první opravdová expedice na nás teprve čeká.

 

     Celkem jsme v testovacím režimu odjeli osm seznamovacích jízd (14,450km).

     A poté jsme se rozhodli, že jeden "Defík" je málo.